Sunday, October 4, 2009

Reunion Geng (9.)..

Geng 9 : aku, amane, mardh, syimah, reha, latipah, idah, zura, izan(arwah).

After form 5 hari tu, aku memang x pernah jumper geng aku kecuali amane and mardh yang same belajo kat uia and paling istimewa, rayer ke 6 kiteorang jumper kat rumah Reha sempena perkahwinannya. REHA ketiga selepas zura dan aku ke jinjang pelamin. tapi x semer datang reunion tu. idah and zura x der and of course izan yang kembali ke rahmatullah.... betul2 rindukan arwah.
best and hepi sangat dapat jumper korang semer...
Thanks sangat2 buat suamiku kerana melayan kerenahku and kawan2 ku.. layan aku nak g ke dungun(kg serdang:rumah reha) yang 1 jam lebih, nak jumper diorang semua.. thanks darling..
Buat reha.. selamat pengantin baru and berbahagia selalu.. si kecik molek, mardh pun dah bertunang.. nak kene betul budak ni, tunang x bagitau aku pun.. kureng asam betul.. rayer ketiga tunang dengan usop.. member lain x der perkembangan lagi.. ckit lagi lot..
teringat kenangan mase sekolah (smaasza) dulu.. susah senang kiteorang bersama.. rindu sangat saat itu.. insyaallah, ader mse kite jumper lagi.. mizz and love you all..... mmmmuah..

No comments:

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...