Thursday, February 11, 2010

11 months dalam perut IBU.....


Agak jarang dan pelik berlaku....
tapi itu la aku mase ma aku mengandungkan aku dulu...
Actuallly, due aku on November,1984....
tapi cam ma aku x rase sakit and de tande paper pun lagi.. tunggu punyer tunggu, smpaila January,1985 nurse dtang rumah bwak ambulans..
so,ma aku terpakse gak g hospital... pa aku x der kt mah mase tu, g ngail ikan.... balik2 baru tahu dah g hospital..
dulu lewat x per... x ketat sangat paksaan tuh...
Doktor kate esok klu x sakit gop kne masuk ubat la... beranak pakse..
elok2 jer pagi tu ma aku sakit perut.. and selamatlah aku dilahirkan pada 22 jan ,jam 12.00 tghri..tapi cam kulit aku dah kecut sangat.. mklumlah lame sangat duk dlm prut...
tu aku punyer citer.......

baby aku ni pulak...
hari ni dah 40 minggu,3 hari... dlam kiraan bulan, kira2 10 bulan dah... bile orang tanyer bile baby nak kuar ni..... aku sukela saje main2 jawab sebab baby nak ikut aku kut....kuar lambat...huhu...
baru ni aku saje cari info pasal post date, or terlebih dari due ni kat internet...
ade la aku terbaca yg btul2 related dengan kes aku ni..
Menyatakan kalau ade dalam family tu pernah ade kelahiran yg kuar lambat, potensi untuk baby yg dikandungkan untuk turut samer lambat kuar memang ade..
jadi memang btul la..
jangan kate family.. mama die sendiri yg kuar lambat.. dekat sangat kut....

baby.. baby.... baik btul budak ni....
elok gak.. sekurang2 nyer mama boleh rase cmane tok ma rase sewaktu menanti kelahiran mama dulu....
dan kini aku terus menanti dan terus menanti kehadiranmu sayang....

No comments:

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...