Wednesday, February 10, 2010

Untuk Baby...AKU bersabar....

CITER SEMALAM......

Aku ditemani husband seharian diklinik menanti turn ketemu sama doktor...pklu 8.15 kitorang smpai n settle smer hmpir jam 1.... rmai btul org...
husband aku x keje smlam sbb tmankan aku.. dek kerane lame sgnt masing2 naik tension la...
bile smpai turn aku... just bagi surat refer kt hospital jer..coz aku punyer due dah terlbih 1 hari... x cek pape pun.. doktor ape ntah....boleh lak doktor ni kate aku ni banyak tido jer, x banyak jlan.. die x tahu naku ni kt mah siap menyapu, mengemas,menjemur.. dan banyak me...lagila.. x duduk diam aku.. siap pergi jlan2 kt mydin and giant lagi... thats why baby aku x trun2 die kate...kene banyak bergerak.....
punyerla kpentan menunggu.... TUHAN jer tahu....
Tu kisah semalam.....

CITER HARI INI.....

Semalam spatutnyer kne trus g hospital... dek krane kpenatan di klinik... kitorang balik qada' tidur yg x ckup n merehatkan bdan.... letih woo...
pagi ni,awal2 dah bgun.. 7.30 dah ready semer... lpas hntar aku nanti husband ku nak trus g keje.. smlam kan dah cuti... smpai kt hospital jam 8.15 pagi....
what happens.... actually, 9 hari lwt dari due bru kene admit wad... but aku bru lwt 2 days...
smlam cek baby aku x trun, but the problem is doktor smlam
tu x der la ckap yg aku kne admit sal baby tu.. just tulis psal overdue... jadi nurse and doktor kt hospital kehairanan n mempersoalkan aku knape doktor tu refer aku ke hspital awal sngt...
untuk tahu ksah disebalik yg x tahu ni, doktor kt hsptal call doktor yg aku jmper smlam...
tpi die x brape ingt aku patient yg maner.. yerla, msuk x smpai 5 minit, x cek paper lak tu, mane nk ingt..
die kate bkan sruh aku g smlam, 17 hblan ni bru g.. die kate ade tulis tarikh dlam bku...
yg ko tulis tapi x der pun bgtau kat aku knaper.......
smlam die ckap kene masuk wad...seperti kebiasaan of coursela kene masuk trus mcm sblum2 ni... nurse pun x der bgtau pape kt aku... ckap lbih kurang jer...
dgn dktor kt hspital pun cam kurang ajar jer ckap doktor smlam tu... aku x puas hati btul...
sangat mnyusahkan... sebab ingtkan baby n kslamtan die, aku trus besabar wlau hati aku sangat nak mrah...
huhu..... dan dengan gmbiranyer aku pulang ke rumah...
dan tengah online sekarang ni...
ingat aku nak duk sangat ke kt wad, of corse la kt mah lagi best... huhu...
tunggu sakit or ade paper tande aku kene g trus ke hspital..
klu x 17 hrblan bru g....

No comments:

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...