Thursday, January 6, 2011

2011...Intro of the year...


Salam semua..
buat teman2 yg masih sudi bace blog aku...
dan pastinya aku amat merindui korang...
almaklumlah sejak dipanggil mama kesibukan aku tiada batasnye..
melayan kerenah SARA puteri comel kami..
tahun baru, mood baru, anak baru..ape? tunggu.....kih2..
so, aku akan cube yg terbaik untuk mengisi kekosongan di blog aku ni..
untuk tatapan korang..
it just about my life n family n also you all.... guys....
kite tutup buku lame n bersedia berjuang for this year pulak..
create new memories...
yg dah berlalu tetap tersemat indah dalam kepala otak aku ni...
even aku DELETE skalipun kt ruangan post,
tapi tu semua x kan senang2 hilang dalam ingatan aku...
apepun...
biarlah ia menjadi pedoman hidup aku
dalam mengubah aku menjadi seorang
-isteri yg lebih baik untuk DARLING
-mama yg lebih caring untuk SARA
dan juga anak yg lebih baik dan sempurna untuk MAMA n PAPA

Insyaallah...Amin.....

No comments:

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...