Sunday, January 9, 2011

DUGAAN....DUGAAN.....

Moody pulak hari ni...
smlam bukan main smgat aku nk post something yg menarik kt cni..
sory ek korang.. maybe ni ujian pendahuluan untuk kitorang..
aku btul2 kesiankan darling.. terharu biru jiwa aku..
klu ikutkan nak jer kerje pape dlu, at least aku boleh kurangkan beban darling..
Macam2 problem tertimpa 2,3 hari ni...

(1) smlam kete rosak.. bateri jem.. kene RM500,terpaksa baiki..hujan sokmo, x der transport...

(2) adik ipar aku pulak g langgar kete orang, bawak motor entah paper... dek kerana husband aku yg tanggung die..terpaksa bayar gantirugi..RM200...

(3) bayar bil2..RM500..(bil air,api,astro,byar kete yg dah tertunggak)

(4) jual kete lame minggu lepas, pembeli hantar balik, kene bayar balik...RM1500...entah ape yg x puas hati ..klu kire x aci, dah beli n settle seme x leh dah bagi balik camni.. tapi tu la x der hitam putih... aku memang bengang btul... dah la kami dah gune duit tu...

kepokaian yg melampaui batas telah berlaku disini... dah gune duit simpanan aku pun still x mencukupi...

memang malang nasib kami... Mahu jer aku sumpah seranah pada manusia2 ini yg begitu merungsingkan kepala otak aku...

TAPI.. buat aku terharu, husband aku sangat tenang.. tidak sekalut aku...tu buat aku cover diri.. mahu jer aku meletup2...
Kembali kepada TUHAN, yg wajib di sembah... mungkin ni ujian darinya...
Insyaallah, bulan depan dpat cover balik.....

No comments:

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...