Thursday, August 13, 2009

Rindukan praktikal...


Dah dekat sebulan aku habis praktikal kat terengganu fm..
tibe2 lak rase rindu sangat nak praktikal balik.. rindukan
kawan2 aku especially cher Nor and Ash yang banyak
tolong dan bantu aku dan luangkan masa sama2..
rindu sangat kat korang..peluang camni x kan datang
lagi dalam hidup aku.. walau ada suka dan duke,
banyak bende yang aku boleh belajar..

Buat Cher Nor,
Rose doakan semoga heppy and ceria selalu.. I like your smile..
Semoga impian Cher Nor dengan si dia menjadi kenyataan..
the important is never ending to struggle.. Percaya pada diri sendiri..
kita nak so kite kene usaha sendiri.. susah dan halangan tu cabaran..
good luck dear....

Buat Ashran,
Rose doakan semoga berbahagia bersama insan2 tersayang..
semoga hubungan korang berkekalan hingga ke alam rumah tangga..
jangan tunggu lama2.. joinla my club..
senyum sokmo and take care friends...

Insyaallah, jika berkesempatan aku akan g sana jumper diorang....
betul2 rindukan suasana itu..
harap diorang masih belum lupekan aku.. tunggu ek...

No comments:

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...