Sunday, August 23, 2009

Status : GRADUATED


Result practical aku dh kuar.. Alhamdulillah, walau
x secemerlang dengan cemerlangnya.. tapi aku betul2
puas hati..x sangka pun ade..
at least pointer aku up ckit...
dan dengan sahnya status aku dah tukar as
graduated student..rase hepy dan syukur sangat..
bertahun2 aku bertungkus lumus akhirnya
segalanya berakhir...just waiting for convoction this October..

Opss.. luper. .ade satu lagi belum settle.. aku belum buat clearance
lagi..tadi discuss dengan darling dalam minggu depan kitorang
akan ke uia settlekan semua urusanku...
so.. boleh shopping baju raya kat sana.horey....

No comments:

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...