Wednesday, December 23, 2009

BelanG2......colourful....




Dah lebih 3 kali kiteorang survey beg for baby... aku x braper berkenan yg cartoon2 nih...
mahal lak tu... thats why ambik mase btul nak bli beg2 ni...
yg lwaknyer, darling mcm dah surrender nak ikut kerenah aku ni....
die kater senang2 letak dlam plastik dahla... haha...

tapi aku x pernah ptus asa,so satu mlam baru2 ni... kiteorng x plan paper..
just nak g jln2 and lepak2 kat shahbandar....
entah cmaner aku tergoda dan tertarik dengan 2 beg diatas...
murah lak tu... comel2 jer... mcam nak beli semer...

aku pun beli la dua...yang aku berkenan sangat...
dua2 tu untk baby sebnarnyer.. tapi mama nak pinjam satu..
untk ltak brang nak g hosptal nanti...
jgan mrah yer.. pinjam jer tau sayang..mama pinjam yg ade teddy bear yer....
kiteorang samer2 hepy sebab pencarian dah berakhir...

sebenarnyer, kkitorang ni x leh bersungguh sgat nak bli paper..just rilek2 jer...
kalu x niat nak mencari, elok2 pulak jumper... muahhaaaaaaaa......

1 comment:

wan muliani said...

comel giler!

betol kate mu ejeck..kalau bersungguh sgt cari xjumpe..kalau xplan senang2 je jumpe..huhu

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...