Tuesday, December 22, 2009

Ultrasound ( ThiRd).....,

17 DeCeMbEr 2009

Hari ni lagi aku berdebar dari semalam... yerla.. maner la tahu aku kene tahan kat wad kan...
husband aku ambik cuti.. untuk tmankan aku ke hospital...
pkl 8.45 kitorang sampai.. tapi agak penig gakla nak cari jabatan Obstetrik & Ginekology ni..
namer pun aku x pernah dengar seblum ni..
Tambah lak, tahun 2009 ni, aku belum jejakkan kaki lagi kat hospital nih...
banyak dah berubah... kecemasan punyer entrance pun dah change...

dalam 5 orang gak lak aku tanyer2... akhirnyer sampailer ke tempat yg dituju..
jauh giler jlan weh... terpecorot btul...
trus aku register and tunggu turn... 40 minit gak ambik mase..
rmai lagi orang nak dibandingkan klinik biase...
sampai turn aku, cek2... baby aku pusing lagi...
kepale duk kat perut belah kiri balik...
tapi doc ni pun ckap yg same.. still ade chance nak tukar baby punyer position...
cek air dlam perut... alhamdulillah... just 18...
same cam first scan... so,aku x yah continue checkup kt hospital..
just continue jer kat klinik ...
syukur sangat.. susah gak kalu kene g check sane lagi..
berdebar btul hati aku melalui semua ni..
tapi syukur sangat.. x der paper..
waiting for the next appointment..28 dec ni...

No comments:

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...