Thursday, December 31, 2009

SEMACAM jer rase nih.....

Kenaper nih....
Hati aku cam berdbar2 smcam jer nak menanti hari esok... Sblum ni ader aku kisah tahun baru ker, thun lamer ker.. semer samer jer..
saat dan tika ini x tahulah kenaper.. jangkitan virus UFO kut...

bahayer nih...
rase excited pun ader, takut, seram, manis, masin semer dah bercmpur2.. dah x tahu rase aper.. kenaper yer..
aku pun x tahu...

Paperpun.. esok tetap akan tibe... aper dayer aku nak sekat2... aku rase la kan... banyak sebab aku boleh berperasaan karut camgini...

aku heppy sebab...........
bile dah masuk tahun 2010... date for aku deliver baby nih mkin dekat n hampir.. almklumlah aku dah x sabar sgat nih... nak sangat masuk tahun dpan cpat2...

aku sedih lak sebab..........
bile dah tukar thun nih usia aku of coursela mkin meningkat... knaperle tahun ni sentiasa menaik.. kalu menurun umur aku pun menurun gak.. makneyer aku sentiase muder la... haha,,,( suker pkir bender x logik)

aku takut dan seram sebab.......
manela tahu jap g aku sakit prut nak bersalin tibe2.. aku x sanggup la anak aku muda sangat.. lahir tahun 2009 lagih kalu hari ni.. tu yg x sbar sangat tuh.. biar sempat ler 2010 tibe... (terlalu banyak brangan ni le akibatnyer)

aku rase manis sebab.........
terlalu banyak kenangan yang termanis dlam hidup aku brlaku dlam tahun ni... especially my wedding... my new life with husband.. sayang rase nak tinggal...

n last... aku rase excited sangat sebab...
tepat jam 12.01 mlm ni,aku dengan husband nak korek lubang katil kitorang.... korang rase kitorang nak buat aper yer... kerje pelik kitorang ni.. nak mule mengire kutipan wang tahunan 2009 kitorang... beraper agaknyer...(jgn bgtau saper2 tmpat simpnan kitorang)

dek kerane banyak sangat rase tu la aku rase lain mcam jer... korang lak cmaner...
paperpun esok harus aku tempuh,aku harungi, aku rintangi...walau aperpun yg terjadi...

harapan aku semoga kehadiran tahun 2010 lebih memberi sinar baru dlam hidup aku dan darling....

buat teman2..
wish you all heppy new year becoming 2010 tomorrow.......

No comments:

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...