Friday, December 18, 2009

Ultrasound ( FirSt ).....,

14 DecEmbEr 2009

Hari ni aku kene scan baby kat klinik bkt payong for 32 weeks pregnant....
so,kene tunggu turn lamer ckit coz all patient jumper doc kat cni...
not for pregnant only...
dlam sejam gak aku menunggu, bru tibe turn aku...
and,doc trus jer scan.Doc prmpuan, muda lagi.. baik jer...
Alhamdulillah, baby chat...
mule2 scan baby songsang... kepala duk bhagian perut blah kanan...
then, doc tu scan lagi..
tibe2 lak kepla die dah pusing dut kat perut bhagian atas....
pantas dan aktif btul baby ni...
nampak kaki baby mcm brnang2 dlam prut mama...
doc suspek air dalam perut aku mungkin terlebih banyak...
takut baby lemas lak nanti...
cek punyer cek...agak lamer gak..
the result is 18...but aku x tahu sukatan yg digunakan...
18 tu pras pling tinggi for normal..
but may be more than that...
so, doc plan aku jumper doc pakar rabu ni to comfirm that situation.....
I'm waiting for wednesday...

No comments:

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...