Friday, January 15, 2010

14 kg....? btul ker ni...

Tak pernah terlintas dan x pernah gak terbayang yg berat badan aku akan mencapai 70 kg suatu hari nanti... But what happens to me today is reality...
Antara percaya dgan x percaye jer....
tapi tu la yg tecatat dlm buku rekod kesihatan aku... huhu...
dah semakin tembam weh....
aku cam x leh promise dgn diri aku lpas deliver ni aku mmpu ke x kelak blik aku yer brat...
cam agak sukar jer kan...
hopefully, i can do it...
aku ade 1kg jer lagi.. kalu lebih 15kg.. dah dikire obes.. bkan psal pregnantla...
buat baby.. jgn ambik hati.. mama x slahkan baby la... mungkin mama terlalu heppy nih nak dpat baby....
apepun, aku kene jage mkan untuk mu sayang.....
lpas deliver nih baru kite berusaha ek..
cayooooop......
abah kate mama kalu tembam makin kiutla... btul ker ni...

1 comment:

wan muliani said...

oloh..oloh suwitnye!ehehhe

betol la tu..kalau bukan hubby sape lagi nk puji..kan baby?ehehe

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...