Tuesday, January 12, 2010

ANTARA DUA....

Hidup x sempurna tanpa dugaan n cbaran.. x kan diduga tanpa kesusahan dan kepayahan...
itulah ape yg aku alami sekrang.. tapi untuk aku yg terlalu memikirkan akan mslah dan cubaan itu jdikan fkiran aku buntu dan berserabut... hehe.. jiwang ckit...

Aku x nafikan yg aku punye tanggungjwab untuk suami yg tercinta.. tapi pada mase yg same aku juge punye tanggungjwab untuk keluarge aku...

masuk bln jan ni, dkat 6 blan dah tokki aku terlntar sakit... diserang angin.. jadi, kt mah aku memang x dop org nak tgokkan die, adik aku 2 org tu sek, ma aku lak g kdai, berniaga, ayah aku kerje... yg free skrang aku jer...

tapi aku lak tgah sarat nih.. menanti mase jer.. kalu aku balik, kuar pagi tapi mlam bru aku blik.. aku x der mase untk husband aku.. die blik kje dlm pkul 5,aku x der kt mah.. mlam die tido awal.. sehari dlm 2 atau 3 jam jer juper.. mkan pun kt kdai..

aku pening btul.. maner nak jage hati ibu, husband.... dua2 tnggunjwab.. husband ptut diutamakan.. tapi bile aku x blik aku rase x sdap hati.. sukarnyer nak selesaikan...

x tahu la smpai bile aku akan trus begini.... YA ALLAH... bantulah hambamu ini....
permudahkanlah segala urusanku.....

1 comment:

wan muliani said...

moga husband ejeck memahami..besar pengorbanan menjaga toki tu..tp husband jgn dilupakan yo...

byk kan berbincang dari hati ke hati ngan husband

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...