Monday, January 25, 2010

6 hari yang ckup BOSAN......

18 JaNuaRy 2010 (Isnin)

corat coret : jam 3.00 ptg aku daftar masuk wad... ingat boleh balik rumah..wawa....
baby punyer position : cek pagi sonsang, petang, kpala baby duk bawah lak...
makan pagi,tengahari,ptg,mlm : lauk ikan tumis,sayur tawar...(mlm) sebab dh masuk ptg..
darling bawak : kfc
saper dtang mlawat : darling dgn mama...

19 JaNuaRy 2010 (Selasa)

corat coret : smlam yg hangat.. x leh tido langsung.. nyamok yg banyok sangat dan kepanasan.. pkl 3 pagi misi kejut.. nak check mcm2... poning kpale da..
baby punyer position : songsang....
makan pagi,tengahari,ptg,mlm :(pagi) roti sardin,(tghri) lauk ikan, (ptg) agar2.( mlm) daging,
darling bawak : nasi goreng
saper dtang mlawat :darling, mama and papa.

20 JaNuaRy 2010 (Rabu)

corat coret : hari ni tido jer siang.. letih sangat.. malam2 x leh nak tido... pening x tau nak ckap la... yg terase sngt bile tengok katil2 seblah ni sering bertkar orang.sorang2 g beranak.. terfkir gak.. bile agaknyer turn aku...
baby punyer position : songsang...
makan pagi, tengahari, ptg, mlm : roti kosong, sup ayam,biskut, ikan kicap...
darling bawak : nasi putih,lauk ayam goreng...
saper dtang mlawat :darling, kimah,mama and papa...

21 JaNuaRy 2010 (Khamis)

corat coret :lambatnyer boleh balik.. boring ar duk cni.. tv x der.. nak kuar jalan2 pun x leh...
baby punyer position : kepala baby dah pusing kat bawah..
makan pagi,tengahari,ptg,mlm :roti planta,lauk ikan,biskut, lauk ikan gak.. boring nyer..
darling bawak : nasi goreng dgn mi goreng...
saper dtang mlawat : darling, kimah,kakak2 ipar ku...

22 JaNuaRy 2010 (Jumaat) My Birthday......
corat coret : sedihnyer celebrate birthday kat hospital.. hrap gak deliver hari ni, tapi tu la.. baby x nak kuar lagi...
baby punyer position : kepala baby kat bawah jugak...
makan pagi,tengahari,ptg,mlm :(pagi) nasi goreng, (tghri) lauk ayam, (ptg) kuih ape ntah, (mlm) lauk ikan...
darling bawak : kfc, nasi kuning....ma pun bwak kfc..
saper dtang mlawat : darling, mama and papa...

23 JaNuaRy 2010 (Sabtu)

corat coret :yahoo.. hari ni kalu kepala baby kat bawah gak aku dah boleh balik...
baby punyer position :kepala kat bawah jugak...heppy nyer.. tuhan jer tahu...
makan pagi,tengahari,ptg,mlm : pagi roti jam,tghari ayam gulai...
darling bawak :dah balik dah....
saper dtang mlawat :darling jer la datang ambik aku... jam 12.45 tghari...

No comments:

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...