Sunday, January 31, 2010

Adakah FEBRUARY.....


Today is the last day for JANUARY....

Sblum ni aku pernah gak la berangan agar my baby will be deliver same as my birthday.. 22 JAn...
or at least on Jan month... but... nmpak gayanya x menjadi la.. hari ni dah 31 jan, esok dah bertkar bulan.. and my due date makin hmpir... 8 feb ni...

Tapi tu semer angan2 aku jer la.. mane la tahu kan ..TUHAN mkbulkan permintaan aku.. x salahkan.. apepun aku x kisah.. yang penting baby aku kuar dengan sihat, sempurna dan selamat semuanya nanti...

Ape lagi yg aku buat sekarang.. menhitung hari jer la... kadang2 bile asyik terfikir sangat bile baby nak kuar... aku akn bace aper2 info pasal baby,pantang ker, proses kelahiran ker or aper2 je yg boleh tmbahkan pengetahuan dan mntapkan lagi aku punyer preparation to be a mom... bru aku cam x fkir sangat.. almaklumlah.. aku kan x kerjer.. duk sajer jer kt rmh.. banyak la yg bermain difikran dan fkir mcm2...

May be esok, luse or anytime aku akan lahirkan baby aku... TUHAN jer tahu ape aku rase sekarang... berdebar, takut, serung(bahase ganu) mestilah ader.. tapi, semangat perjuangan tu buat aku lebih x sabar dan bersemangat....

Buat baby ku yg bkal lahir, mama akan berjuang untukmu sayangku....
melahirkanmu ke dunia ini....

No comments:

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...