Monday, January 25, 2010

HSNZ... first time....


18 JANUARY 2010 (ISNIN)

Serius, aku memang x pernah imagine aku akan stay kat wad thun 2010 ni.. sepanjang hidup aku, first time aku kene tahan kad hospital sultanah nur zahirah.. bukan x pernah lgsung duk spital,ingt lagi mase aku umur 19 tahun hri tu, 46 hari aku mnjadi penghuni setia wad sakit mata kat PPUM, pj.....

But this was new experience to me..
bermulenyer mcmni, cam biase aku nyer appointment kt kk bkt payong for antenatal check, ingat cam biase.. x der problem.. bile misi cek perut aku.. die x rase baby aku punyer kpale kt bawah.. kpale baby cam duk kat no 11 ikut jam..so aku kene lak cek kat doc nak confirm..
than, bile dok check for sure kpale baby duk ctu.. songsang... trus dok refer aku kt hospital...

aku think just g check kt hospital jer.. just bwak ckit2 brang.. but aku kene admit masuk wad.. kene tahan dulu.. sebab dok nak tngok baby punye position from day to day...
menggelabah gak la aku.. husband aku kene la balik bwak brang lain, termos, bju and alatan lain.. sedih sebab cam x ready nak duk jauh2.. huhuu....

but,aku kuatkan semangat.. that was the best way for baby... kami pasrah...

No comments:

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...