Saturday, January 16, 2010

NENEK TUA lahirkan anak....

Seorang nenek yang dah berumur 65 tahun baru jer lahirkan seorang anak..
.comel sangat anak die..
So, rakan2 nyer dtg berkunjung untk menjenguknyer....
Dah dtg, mesti nak tgok baby kan..
Mase mereka nk tgk baby tu, nenek tu ckap "nanti kejap".......

Selang brape minit lpas tu... rakan2 nyer tanyer lagi mane bayi nyer nak tengok....
tetapi nenek tu tetap jawab.."nanti kejap".......

Last, mekera bertanyer :
Bila kami boleh tengok baby kau ni.... Nenek tu jwab.. "Bile die nangis japgi la.."...

Mereke hairan, kenape kene tunggu nangis lak...
"Sebabnyer aku lupe... kat mane aku ltak baby aku tadi"......

hahahahahahahhaha.......

No comments:

Me....ARMY...

My photo
Nama diberi lepas lahir Aini Rusmiza..anak ketiga dari 8.. orang kate yer bukan aku yg kater...anak ketiga ni keras kepala ckit..mcm aku ni, boleh tahan jugakla kerasnyer.. dihentak dengan kapak pun x pecah2..yg peliknyer, name jer kpale keras tapi manje n very sensitive person,,x berhenti la darling ku memujuk ku... haha... Kepada BLOG ni, thanks sebab sudi jadi kawan baik aku.. tempat aku melepaskan segala yg aku ade... heheh..lepaskan tuutttt...x la... cam best frend la kite kan? ape... x sudi..lantak ko la.. al-maklumla lpas kawin ni aku x der mase sgat nak jumper member2 nak kongsi pape... so, harap korang sudi bace something tentang aku kt cni...